Sonntag, 14. September 2014

31 Day Challenge Days 5 - 14 | #31DC2014

Hey meine Lieben!
Die Hälfte der 31 Day Challenge ist nun auch fast geschafft! Bis jetzt hat es mir sehr viel Spaß gemacht und mich definitiv sehr gefordert! 
Ich hatte nicht immer Lust oder besonders viel Zeit, aber bin trotzdem stolz, dass ich es bis jetzt alles geschafft habe! :)
Ich freue mich sehr auf die restlichen Tage!

Hey loves,
It's almost half time of the 31 Day Challenge! I had so much fun creating these manis in the past days and it definitely was a challenge for me. I'm really proud of myself that I've done every single theme on the exact day - even though I didn't always had much time or felt really unmotivated! :)
I'm super excited for the next days! 


Day 5 - Blue Nails


Day 6 - Violet Nails


Day 7 - B&W Nails


Day 8 - Metallic Nails


Day 9 - Rainbow Nails


Day 10 - Gradient Nails


Day 11 - Polka Dots


Day 12 - Stripes


Day 13 - Animal Print


Day 14 - Flowers



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen